معرفی مکان های دیدنی کشورمون ایران:

من نمی دونستم که از کجای ایران شروع کنم تا یه روز یه جمله از ژان اوین یکی از معروفترین مستشرقین فرانسوی شنیدم که می گفت:

" هر کس تاریخ کرمان را به درستی بخواند، مانند این است که تاریخ همه ی جهان را خوانده باشد. "

پس من به این فکر افتادم که از کرمان شروع کنم ولی بازم یه مشکل کوچیکی داشتم که خودم تا اون موقع کرمان رو ندیده بودم و نمی دونستم در موردش چی بگم. خلاصه جور شد و منم رفتم کرمان. ده روز اونجا بودم و چیزای زیادی یاد گرفتم که سعی می کنم به شما هم بگم.

واقعا کرمان گنجینه ی تاریخه و از هر دوره و هر زمانی یه سری بنا به یادگار داره. پهناورترین استان ایران توی دوره های مختلف تاریخ پذیرش کننده ی انبوه اتفاق های دیدنی و شنیدنی، افتخار آمیز و ذلت بار، شادی آفرین و غمبار بوده و علی رغم ناملایمت های زیادی که از روزهای دور و نزدیک دیده همینطور مغرور و پر افتخار خود نمایی می کنه و منتظر وقتیه که جایگاه مناسب خودشو پیدا کنه.

توی اولین فرصت کاملس میکنم

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد