عذر خواهی:

این بخش برای اینه که من می دونم که امکان نداره کارای ما آدما بدون مشکل و ایراد باشه پس... !

نظرات 11 + ارسال نظر
الناز سه‌شنبه 7 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:57 ب.ظ

سلام وبلاگ خوبی داری و از این هم بهتر میشه ولی از نظر من...

خیلی ممنونم. من نهایت سعی خودمو برای بهبود این بلاگ می کنم.

الناز پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:24 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام از نظر من بهتره قسمت ترجمه رو یه نگاه بکنی.راستی قرارمون برای وبلاگ جدید یادت نره خبرش رو به من بده منتظررررم.وبلاگ خوبی داری.باریک.تا بعد بای

الناز پنج‌شنبه 16 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 11:28 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااام از نظر من بهتره یه نگاه به جملات اول قسمت ترجمه بزنی.راستی قرارمون برای وبلاگ جدید چی شد؟خبرش رو بده منتظررررم.وبلاگ خوبی داری.باریک.تا بعد بای

LG دوشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 03:26 ب.ظ

سلاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام باااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااای

علیک سلام.
یعنی چی؟
خدا نگهدات باشه.

sony دوشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1389 ساعت 01:46 ق.ظ

وقتی اون بشه LG منم میشم sony
سلااااااااااااام وبلاگ خوبی داری بقول بالا بهتر هم میشه ولی کی نمیدونم . ولی گفتن میشه حتما میشه دیگه ...
امیدوارم موفق باشی . خداااااااااااااحافظ

ممنون از نظرت. می دونم که می تونه خیلی بهتر بشه sony عزیز. می دونی من الان گرفتار کنکور هستم ولی قول میدم که بعد از اون بیام سراغش. در مورد LG ، اون جریان داره خیلی هم طولانیه.
در هر صورت ممنونم. اگر دوست داشتی میتونی خودتو معرفی کنی تا بیشتر با هم آشنا بشیم.

LG شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1389 ساعت 02:55 ب.ظ

salaaaaaaaaaaaam belakhare emtehana tamom shod va man vaght peida kardam k sar behet bezanam omivaram u ham b khobi kunkoret ro bedi,darzemn ghable tavajoh bazia LG yani elnazjon Sony yani chi,he

سلام خوشحالم که امتحانات تموم شده و ممنون از این که اینقدر به فکر من هستی و در مورد LG منم باهات موافقم الناز جان ولی این دوستمون خودشو به ما معرفی نکردا...

LG شنبه 5 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:51 ق.ظ

slm farzad jan are in yeki 2halat dare k khodesh ro moarefi nemikone ya tarsost ya khodesham nemidone sony yani chi.b omid movafaghiate u .

نمی دونم چی باید بگم الناز جانُ منم سخت درگیرش شدم.
ممنون از آرزوی موفقیتت.

LG چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 01:06 ق.ظ

saaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaalam ,goftam bi marefati nakonam ye sari behet bezanam,rasti mibinam k az sony khabari nist fkkonam...bishtar az vaghtet ronemigiram

مرسی با معرفت. نه از sony خبری نیست. شاید همونطور که تو گفتی... .

عاشق چهارشنبه 23 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 02:57 ق.ظ

سلام شایدحرفم روباورنکنی ولی من دوست دارم

سلام. باورم نمیشه. چون هیچکس اینطوری به من اظهار علاقه نکرده بود. ولی دوست دارم باور کنم. شاید کار درستی هم نباشه چون من نمیدونم که شما کی هستین و چطوری منو میشناسین که اینطور با قاطعیت این حرف رو می زنین. اگه دوست داشتین می تونین داخل میل باکس من خودتونو معرفی کنید.
farzadboyscout@yahoo.com

LG سه‌شنبه 29 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 10:01 ب.ظ

salaaaaaaaaaaaaaaaam dadashi bebakhshid in nazar chie barat gozashtan!!!bebakhshid in kie?behet pishnahad mikonam pakesh koni behtare!!f bb

Slam. Elnaz jan, age deghat karde bashi, hadafe man az in web page ine ke ba mardom ashna besham. shoma bayad ino dar nazar dashte bashi ke man be mahze inke bebinam ke kasi ghasde soe estefade dare cutesh mikonam. u dige bayad mano behtar beshnasi.

LG یکشنبه 14 شهریور‌ماه سال 1389 ساعت 12:15 ق.ظ

salam faghat mikhastam movafaghiat u ro dar daneshgahe azad tabrik begam b omid ghabolit dar uni sarasari

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد