او:

به نام شمس الشموس، نورالانوار، دادار هور، پاک پاکان، مزدا اهورا

نظرات 2 + ارسال نظر
جهانگرد یکشنبه 31 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 03:20 ق.ظ http://www.tachar.blogsky.com/

فرزاد عزیز

من هم مثل تو هیچ اطلاعی از رشته مدیریت جهانگردی ندارم . من رشته ام میکروبیولوژی بوده و بعد که وارد کار در آژانس شدم در دوره کوتاه مدت مدیرفنی تور و کلاسهای صدور بلیط شرکت کردم و بعد از اخذ این مدارک و چند سال سابقه کار با دوندگی بسیار به صورت شراکتی توانستنم آژانس تاسیس کنم . فکر کنم اگر کار کردن در آژانس را دوست داشته باشی در این رشته موفق تر خواهی بود . در ضمن دوره های تور لیدری هم وجود داره که اگر زبان ات خوب باشه می تونی توی این دوره ها شرکت کنی .زبان خیلی مهمه .

امیدوارم موفق باشی .

مرسی از جهانگرد عزیز
خیلی ممنونم که این اطلاعات رو به من دادی. من تا حالا اطلاعات خوبی کسب کردم و اینم بهش اضافه شد. در هر حال خیلی ممنون

دلنیا(مهرافرین) شنبه 22 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 10:08 ب.ظ http://d8b.blogfa.com

سلام
من اصلا نمیتونم برای شما نظر بذارم چون نمیتونم نظر خصوصی بذارم
این چه وضعشه؟:(
!!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
لینکت کردم٪)

اصلا نظر خصوصی چه مفهومی داره خواهر من. شما نظر بزار. اینا همه از خودمونن. اینقد ژیش این دوستان آبرو بردیم و آبرو دادیم که دیگه اینا سهله. هرچه می خواهد دل تنگت بگو. مرسی...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد